Organizacja spotkania biznesowego to coś więcej niż wybór miejsca i terminu.
To sztuka planowania, niezawodność personelu, przyjazna atmosfera oraz wysoka efektywność. Każdy element musi być dopracowany, aby spełnić oczekiwania uczestników. Haston Old Town – wyjątkowe miejsce z historią!
Nasz aparthotel mieści się w zabytkowym, XIV-wiecznym budynku, położonym w bliskiej odległości od Starego Miasta. Nowoczesny design w historycznym otoczeniu.
Sale Konferencyjne dla małych i dużych spotkań. Niezależnie od tego, czy organizujesz kameralne spotkanie biznesowe, czy większą konferencję – u nas znajdziesz idealne rozwiązanie. Nasze sale są dostępne w różnych konfiguracjach, aby sprostać Twoim oczekiwaniom. Profesjonalne wyposażenie i nowoczesna technologia. Zapewniamy wysokiej jakości sprzęt multimedialny oraz komfortowe warunki pracy, które podnoszą prestiż każdego wydarzenia. Indywidualne podejście i kompleksowa obsługa. Nasi specjaliści służą pomocą na każdym etapie organizacji – od doboru sali, przez przygotowanie techniczne, aż po dodatkowe usługi cateringowe. Dodatkowo oferujemy możliwość łączenia sal konferencyjnych przy użyciu modułowych ścianek, co pozwala na elastyczną aranżację przestrzeni. Dzięki temu rozwiązaniu możesz tworzyć unikalne konfiguracje, idealnie dopasowane do specyfiki Twojego wydarzenia.
The largest room in our offer, which can accommodate a maximum of 80 people. Its area is 130 m2. Room No. 3 is designed for organizing large-scale events.
It is the perfect solution for those looking for a place for small, intimate meetings with a limited number of participants (max. 15 people). The of room No. 2 is 34m2.
It is intended for meetings with a maximum of 40 people. Its area is 50 m2. Room No. 1 is perfect for training sessions that require additional space for speakers.
Połączenie przestrzeni konferencyjnej to innowacyjne rozwiązanie, które łaczy możliwości naszych sal nr 1, 2 i 3, tworząc elastyczną przestrzeń o łącznej powierzchni 214 m². Pomieści ona ok 100 uczestników, co czyni ją idealną do organizacji dużych konferencji, szkoleń, eventów biznesowych oraz spotkań integracyjnych.Dzięki zastosowaniu modułowych ścianek, przestrzeń można łatwo dostosować do specyfiki wydarzenia – zarówno poprzez otwarcie sali dla większych grup, jak i podział na mniejsze, bardziej kameralne strefy.
Nasza oferta gastronomiczna to starannie przygotowane menu, które idealnie uzupełni każde spotkanie biznesowe.
Dbamy o komfort uczestników, serwując świeże i wykwintne potrawy, opracowywane przez doświadczonych szefów kuchni.
W naszej propozycji znajdziesz szeroki wybór dań – od eleganckich przekąsek, przez wykwintne dania główne, aż po finezyjne desery, które zaspokoją gusta nawet najbardziej wymagających gości.
Opinions about us
"The best place in Wrocław (after many stays in many hotels). Absolutely everything. Exceptionally friendly reception staff, lovely service at breakfast. Incredibly clean. Quiet. Perfectly warm, with adjustable temperature. Delicious breakfast. Elegant, tasteful decor. Beautiful view from the windows. Close to the market square, yet quiet. Close to a delicious vegan restaurant. Couldn't be better."
Mrs. Anna
Booking.com
Opinions about us
"The staff should receive a star from the heavens for their immense personal culture and respect for the guest. They manage to be 'human' while remaining refined. The entire staff does everything they can to take care of the guest as best as possible. This is not as common in other hotels. Impeccable cleanliness! High-level equipment, quiet. I will definitely return!"
Mrs. Kornelia
Booking.com
"Our facility is located in the very center of the city, and we offer our guests supervised parking just a short 2-3 minute walk away at 29 Nowy Targ Square. We provide a preferential parking rate for conference guests. To apply this rate, it's necessary to have your parking ticket encoded at the hotel's reception. The encoded parking ticket is valid until 1:00 PM on the day of departure.
The distance to the main PKP Railway Station is only a 7-9 minute drive, and you can reach the airport in less than 30 minutes."
Jesteśmy przekonani, że nasza oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem. Zadbamy o każdy aspekt organizacji Państwa konferencji. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem ds. spotkań biznesowych i konferencji, który z przyjemnością odpowie na wszystkie Państwa pytania.
Skontaktować się z nami mogą Państwo bezpośrednio:
Telefonicznie: +48 71 748 37 00,
Mailowo: konferencje@hastonoldtown.pl
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by HB INVEST Spółka z.o.o, Żmigrodzka 242E, 51-131, Wrocław, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in .